مسئولان باشگاه پرسپولیس فکر می‌کردند با انتقال محمدمهدی احمدی به چادرملو می‌توانند نام محمد خدابنده‌لو را به‌عنوان سهمیه زیر 25 سال رد کنند

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین خوان گاریدو و ایجنت‌های نزدیکش که حضور پررنگی در باشگاه پرسپولیس دارند به دنبال این هستند تا با جذب مهاجم نوک خارجی به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه پایان دهند. این در شرایطی است که با انتقال علی قلی‌زاده به جمع سرخپوشان لیست بزرگسالان پرسپولیس یک جای خالی خواهد داشت که به میلاد سرلک اختصاص داده شده است. در این بین مسئولان باشگاه پرسپولیس فکر می‌کردند با انتقال محمدمهدی احمدی به چادرملو می‌توانند نام محمد خدابنده‌لو را به‌عنوان سهمیه زیر 25 سال رد کنند اما چون این بازیکن در فصل گذشته سهمیه بزرگسال پرسپولیس بوده این فصل نمی‌تواند سهمیه زیر 25 سال باشد.

درواقع بازیکنی می‌تواند جزء این سهمیه به حساب بیاید که پیش از این در باشگاه خودش جزء سهمیه زیر 23 سال بوده باشد. موردی که در پرسپولیس فقط شامل مهرشاد اسدی می‌شود. محمدمهدی احمدی و مهدی عبدی هم این شرایط را داشتند که هر دو با دریافت رضایتنامه از این باشگاه جدا شدند. در این میان اگر باشگاه پرسپولیس حتی نام اوستون اورونوف را فصل پیش در لیست زیر 23 سال رد می‌کرد الان می‌توانست او را در لیست زیر 25 سال قرار دهد. در همین راستا باخبر شدیم اگر باشگاه پرسپولیس نتواند چاره‌ای در این زمینه بیندیشد آن وقت شاید مجبور شود میلاد سرلک یا یکی از هافبک‌هایش را به تیم دیگری قرض دهد. با این اوضاع اگر گاریدو تشخیص دهد آخرین راهکار باشگاهش برای جذب مهاجم خارجی کنار گذاشتن یکی از این نفرات است احتمالا این کار را انجام خواهد داد.

کد خبر 876025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    4 6
    اصلا سرلک به چه دردمامیخورد. ایشونوردکنن بره ...حتی اگه گاری راهم کناربزارندماحاضدریم برگرده شهرگاوهااسپانیا ...بهترین بازیکن ماخدابنده لوهست ایشون بایدسالخای سال توتیم بمونه
  • ن IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    5 6
    سروش رو قرضی بدین این بازی کن جز ضرر برای پرسپولیس نخواسته
    • ارتش سرخ IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      فکرکنم خدابنده لو از نزدیکانت هست
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      همراه با مسعود ریگی . بالاخره یه مربی پیدا شد که بدونه ریگی مثل جواد نکونال فقط پاس رو به عقب بلده و بس اونم با هزار زور و زحمت.
    • ایرانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      پرسپولیسی های عزیز اگر کسی مشکل یا گرفتاری داره که فکرشو مشغول کرده هروقت پرسپولیس بازی داره فقط به بازی مسعود ریگی و سروش رفیعی توجه کنه مخصوصا ریگی .انگار تمام مشکلاتش حل میشه و فقط تنها فکری که برایش میمونه اینه که چطور این مربیان توی این سالها از این بازیکن بصورت فیکس استفاده می‌کردند.خداییش به بازی ریگی توجه کنید
  • عزیز IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    8 4
    نبودن سرلک هیچ مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نمی کنه که هیچ باعث میشه کیفیت فنی تیم بالاتر بره. سروش رفیعی رو هم مثل سرلک باید بندازن بیرون تا پرسپولیس درست بشه .
    • فقط پروین و پرسپولیس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      سرلک هم کپی اسدبیگی . تا دلت بخواد بازیکن داریم که بدرد نمی‌خورند . مسعود ریگی .سروش رفیعی . میلاد سورگی. فرشاد فرجی . سعید صادقی. اسد بیگی .
  • . IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    نصف تیترهای این سایت ضد پرسپولیسه جمع کنین باوا
  • 2660065470 IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    سرلک و رفیعی باید برن
  • ناشناس IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    امسال‌تراکتوروسپاهان‌اول ودوم‌‌هستند‌وبین‌ملوان‌واستقلا‌ل وپرسپولیس‌سوم‌تاپنجم‌مشخص‌ میشه.